Inte långt kvar nu..

Oj, jag glömde visst å skriva ett inlägg igår el snarare jag sket i det. Pallade inte. Fanns inte så mycke att berätta. Var hemma å slappade. Solade lite på balkongen å kollade lite på tv, inte så mycke mer.  Fick mess vid 2, tydligen så hade några av er varit på fest. Roligt, värre hahaxD

Vet egenligen inte vad jag gör uppe, skulle ju egentligen kunna sova. Övriga familjen e i Globen å shoppar så inget stoppar mig. Ju jag sj såklart. E trött, skulle ha sovit vidare, jaja skit samma. Måste kanske vänja mig vid å gå upp tidigt, okej 11 e kanske inte tidigt om man jämför me typ 7-8 som man typ måste gå upp på måndag. Ja, nu e det inte många dagar tills det bär av till Gbg, fan va man har väntat. Men nu sker det äntligen. Jag ju hört att ni andra inte kommer att åka dit, tråkigt för er. Men vi åker dit iallafall, hehe. Imorron så drar ja till becca, ska sova över där så ja slipper gå upp så himla tidigt på måndag. Så imorron blire packa för hela slanten å idag blire kolla så att allt e tvättat. Ska nog slänga en del i tvätten, så det e rent å torkat till imorron. Vilket inte e några problem. Ska fixa kameran som jag sagt i flera dagar, måste verkligen göra det idag. Jaja, det löser sig.

Nu kom familjen precis hem, vi ska tydligen till Vendelsö ikväll på middag hos min faster me familj. Men tyvärr verkar det som om ingen av "barnen" e hemma. Min kusin Bella e i malmö el köpenhamn me några polare och Nattis e på kofemationsläger(el hur fan det nu stavas) på Gotland e hemma den 8/8. Jaja, brorsan å ja får väl umgås me hunden Wilda el nåt. Det blir iallfall roligare än att stanna hemma hela kvällen....

Jaja, nu ska ja väl snart k'äka el nåt. Sola kan man ju inte göra idag, solen e ju inte här. Otur. Ska kanske messa becca snart å kolla lite grejer:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0