Inte riktigt som man tänkt sig...

Nej, det kan man ju säga men ja tar allt från början. Becca kom som sagt hem till mig runt halv sju igår då vi käkade tacos, riktigt gott. Sedan blev det lite snack å chill framför datan innan det bar av till gullmars där vi skulle möta robin, jesper å dennis. Vi åkte alla över till oscar. Men väl där blev det inte riktigt som man tänkt sig, det var skit tråkigt. Den tråkigaste festen hittills, usch. Becca va trött å åkte iväg "tidigt" till bella, vi gjorde henne sällskap till bussen. Nästan direkt när vi kom tillbaka så hängde ja på killarna å åkte därifrån. Egentligen skulle alla ha åkt hem till sig men det slutade me att alla följde me mig hem å senare kom även becca å bella. Väl här så kollade vi på skräckfilmen Stay Alive, tyckte den va mer läskig första gången ja såg den. Gissa vem som va mest rädd, becca såklart. HahaXD

Jag tror att ingen fick någon bra sömn direkt, hehe. Inte ja heller, sov kanske 2 h, sov en timme, vaknade, somnade om å vaknade igen. Sedan kunde jag inte somna om. Lägger mig nog tidigt ikväll, om inge annat skulle dyka upp. Killarna drog härifrån först, de skulle käka medan tjejerna stannade kvar i typ 45 min till. Vi kollade på tv å de mumsade i sig mitt godis å mina chips. Men det gör inge...När de hade dragit så bytte ja kläder å gick å handlade lite mat innför kvällen.

Just nu så kollar jag på tv, ska nog ta det lilla som va kvar från igårdagens middag. Extremt sen lunch, ja vet. Har varit hungrig hela morronen men ja mådde mer illa när ja vakna. Men nu e allting bra...Ikväll sker nog inge speciellt, hemma å slappa el så kanske ja träffar nån polare får se va ja orkarxD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0