Jaja....

Har egentligen ingen stor lust p skriva nåt inlägg så denna blir inte så lång. Hade som sagt bara en lektion idag, nämnligen fysik. Kan säga att det e så där lagom kul, lyssnade inte speciellt mycke. Fast det e nog smartare om man gör det. Efter den enormt korta skoldagen så åkte jag ner till centrum å handlade, sedan blev det en promenad hem. Väl hemma gjorde jag inte så mycke, käkade lunch å kollade sedan på tv. Egentligen borde jag pluggat men hade ingen lust eftersom jag inte känner mig så bra. Har haft så fruktansvärt jobbig huvudvärk 2 dar i rad, sedan så blir halsen inte bättre utan sämre. Hade t.ex. knappt nån röst i morse. Jaja, sen så fick jag ansvaret att laga den sena middag, det blev inte middag förens vid halv nio. Vilket e rätt så sent  i vår familj. Alla uppskattade maten, vilket man klart e tacksam över.

Övriga kvällen spenderades framför tv:n. Väldigt lugn kväll, vilket så klart var skönt när man inte e helt frisk. Över till morgondagen, tänkte först sova rätt så länge, blir väl tyvärr inte längre än 10-10:30 el nåt(föräldrarna som tyvärr bestämmer). Ska försöka läsa på trafik läxan, läste den igår. Tänkte läsa den idag men orkade inte. Måste ju dessutom försöka komma igång me boken i engelska, får se hur det går. Men morgondagens höjdpunkt e ju paintballen som börjar vid 13:30. Fick ju som sagt hänga me brorsan innebandy lag å spela,(familjemedlemmar fick följa me). Kan ju säga att jag e den enda tjejen, hehe. Både jag å brorsan hoppas på å hamna i olika lagt. Ni förstår nog varför..

Nää...nu ska jag snart gå å lägga mig.

Go natt!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0