Lite å göra...

Japp, har nu laddat över lite bilder från kameran till min dator, ska ladda över resten på en annan dator. Sedan e jag klar me det, då e det bara resten kvar. Ska nog snart packa å så. Måste dessutom ta en promenad ner till centrum å ta ut lite pengar som jag ska typ lämna till Beccas morsa el nåt. Iaf ska ja ta ut pengar.

Ska bli härligt att åka i väg. Man har ju längtat sen man bestämde det å nu e det äntligen dax. Ska bli skönt å komma bort från Sthlm å även familjen, hehe. Fett taskig, jag vet.

Nää, nu e det bäst jag fortsätter i lugn takt så jag slipper stressa, det e nog dessutom lunch snart. Ikväll bär det ju av till Becca där ja å Bella ska sova över så vi slipper gå upp allt för tidigt. Har tur så min kära pappa skjusar mig dit me min packning, så ja slapp åka t-bana me det. Får se hur det bli när man kommer hem då kanske man måste göra det. Beror väl på kan jag tänka mig.

Skriver mer senare...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0