Måndag....

Jaha, då va måndagen avklarade för ett par timmar sedan. Någon riktig skola var det ju inte direkt. Började vid 11 då vi skulle planera inför klassen dag å cyberdagen. Men vissa hade ju missat mejlet om att vi började vid 11 så de va i plugge ett par timmar för tidigt. Haha. Vi skulle vara på 3:an, där det för tillfället i fullt me massa olika saker, hehe. Vid 11 kom ju marita, men inte ensam utan me sin lilla son HermanxD Fett söt, blond å jätte blå ögon:p

Vi slog ihop ett par bord å alla satte sig runt det. Först fick vi ju lite papper, scheman å sånt. Att komma på vad vi skulle göra imorron på klassens dag gick rätt så fort, marita la fram ett förslag om att vi skulle bowla. Vilket alla tyckte va en bra idé typ. Sedan gick hon iväg för å kolla, det tog en stund innan hon kom tillbaka. Under tiden skulle vi diskutera å ta fram förslag till cyberdagen. Vi tribblade lite fram å tillbaka me va vi ska ha för förslag. Efter en ganska lång stund kom marita tillbaka å hade fixat bowlingen....Jaja sen blev man kvar en stund till innan vi var färdiga för å gå. Det blev mycke snack å en del skratt under stunden vi va i skolan....

Det var dagen typ, kollade en stund på os när ja kom hem. Tycker fan fett synd om sanna kallur, stackaren typ snubblade vid först häcken. Hon kom alltså aldrig i mål. fett synd. Det går fan inte å missa att det skett, det står typ överallt, hehe.

Kan säga att jag inte mår bättre idag, det e ungefär samma som igår fast nu börjar man få hosta oxå. Fan, jag orkar inte me detta. Jag svarade aldrig på kallelsen igår för jag skulle känna efter idag. Men ska tacka nej nu, mamma förstod mig. E fett besviken på att jag inte kan gå men sånt e livet ibland asså.

Nää, nu e det nästan bäst å stänga av dator å läsa lite i boken(den engelska). Jag har inte börjat vilket inte e så bra. Kommer inte ens ihåg hur mycke man skulle läsa innan torsdag...Jag läser väl ett par kapitel el nåt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0