Nu börjar allvaret....

Ja, det kan man väl nästan säga. Idag började ju skolan igen el imorrn börjar den mer på allvar. Idag va man ju typ där i 20 min, man fick schema å lite info. Sen så visade det sig att typ det har börjat 2 nya i klassen, de gick i 2:an förra året tror jag. Så vi har typ fått en till Jesper å Oskar till i klassen, då e det 3 Oskar och 2 Jepser i klassen, hehexD Vi fick även terminskortet å skaffa nytt lösenord för inloggning. Sen var det inte så mycke mer, då va det bara å vänta på bussen i 40 min typ. Det e ju fortfarande sommartidtabell, vilket gör att bussen bara går en gång i halvtimmen. Inte roligt. Men det va inte så farlig å vänta när man har sällskap, hehe. Medan vi vänta så dödades en hel del getingar bl.a.

Schemat man fick var ju halvkul, vissa grejer e bra andra inte. T.ex måndagar kommer jag inte å gilla, visserligen har jag sovmorron till 10:10 men efter den lektionen har jag 2 h å en kvarts hål innan trafiken. Hatar håltimmar, trodde jag skulle få slippa det denna gång, men icke. Tisdagarna e rätt så chill har bara en 50 min lektion vid 9. I morron ska jag bara kolla upp hur jag ska göra på torsdagar när trafiken krockar me fyisken. Lät lite roligt det där, hehe. Men det gäller bara till den 22/8 så det kanske ändras lite om jag har tur.

Jaja, jag kom väl vem för 30-35 min sen kanske. Tänkte först dra iväg å handla block å sånt eftersom man har vanliga lektioner imorron. Men jag hittade grejer här hemma så jag slapp gå iväg. Sen så hittade jag även elevkortet som jag trodde var borta. Fett bra. Hittade även miniräknaren, man kanske behöver den imorrn när man har matte.

Juste, det som både jag å flera andra tyckte va lite lustigt. Va att våran mentor marita kände till om Gbg, väldigt konstigt tycker jag. Det måste ju varit nån som tjallade, men vem!?!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0