Ont..hehe.

Det kan man säga hehe, har träningsvärk i låren å sen så har jag ont i ryggen oxå. Om det oxå e träningsvärk det vet jag inte. Ont gör det iallafall, men så det får man väl tåla. Kan säga att min hals inte blivit bättre utan snarare sämre, tror inte att det kanske inte var så jätte bra å springa runt å köra paintball direkt. Om det känns så här så måste ja skippa träningen på måndag igen, vilket jag egentligen inte har lust med.  Men e jag inte riktigt frisk så e det ju ingen bra idé. Jag får väl se till å bli frisk till fredag då man har den trevliga träningstiden 20:30-22:30, nice va!?!

Jaja, jag borde egentligen plugga det e nog bäst man gör det. Har bara läst på trafiken en gång, borde nog läsa den ett par gånger idag. Sen borde jag verkligen försöka läsa den engelska boken....Vid 12 är visningen, så vi lär väl åka om en halvtimme el nåt. Därefter e dax å se vad vi tycker om vi ska flytta el inte. Ska se vad vi tycker om huset...och sen ska vi väl ta ett samtal hela familjen...Vi får se...


kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0