Orkar inte, vill bli helt frisk igen..

Egentligen borde jag inte sitta framför datan utan ja borde lägga mig ner. Har väldens huvudvärk.. Dagen började me att man blev väckt av ett mess av becca, stackaren hade fått feber. Usch. Gick sedan på toa och gick å la mig igen eftersom ja inte skulle gå upp förrens om 40 min. Men se det gick inte, jag fick nämnligen en sådan frukansvärd huvudvärk och var frussen. Min första tanke var "inte jag oxå". Men jag låg kvar i sängen me huvudvärk å frussen, lyckades inte somna om. Så det första jag gjorde när jag gick upp var å kolla om jag hade feber, men det hade jag inte. Men man kan ju ändå vara frussen. Så efter lite frukost och 2 alvedon bar det av till skolan i mjukiskläder. Började nio med 50 min matte, min enda lektion idag. Vilket var jätte skönt...Sen så när man gick lite nedstämd/trött/häning i slussen, vem ser man inte då om inte Alice<3 Blev jätte glad å se henne. Hon skulle åka till sin skola så vi gjorde sällskap på t-banan till gullmars där hon gick av. Hon har precis börjat på Värmdö. Det var jätte kul att mötas så där spontant. Ska verkligen ses igen så snart jag har blivit frisk....

Kom väl hem för en halvtimme sen el nåt. Ska nog gå lägga mig en stund, huvudvärken har bara blivit värre. Men jag måste verkligen plugga egentligen, läsa engelska boken, trafikhäftet å göra några tal i matteboken. Fy fan för å va sjuk säger jag bara. Men jag ska inte klaga, jag vet hur vissa andra har det. Tänkte bara säga till alla er som e sjuka, ni får krya på er. Ska försöka me det själv, men än så länge går det inte så bra.

Nä, nu ska jag gå å lägga mig, ska nog snart laga lite lunch å se om huvudvärken släpper.

Becca, hoppas du blir bättre snart<3

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0