Regn igen...

Ja, då satt man här igen. Dagen har varit rätt så rolig faktiskt. Jag träffade väl Alice vid halv tre el nåt. Då kom hon över hit å vi snackade massa å fikade på mammas nybakade smaskiga bullar. Mums. Sen så bestämde vi oss för å ta en promenad. Dels för å komma ut lite och dels för att prata ostört eftersom hela familjen var hemma. Så vi tog en promenad ner mot Sickla å gick runt den sjö som e där. Sedan gick vi till Sickla Köpkvarter men vi kom precis när de stängde, men det gjorde inge. Vi hade inte tänkt köpa nåt. Men vi gick in en snabbis på ica för å köpa tidning å tuggummi. Precis när vi gick in så småregnade det, när vi sedan kom ut å skulle gå tillbaka hem så hade regnet ökat. Å det fortsatte den me hela vägen hem, så vi blev rätt så blöta, hehe. Jaja, vi hade trevligt iaf å vi hade ju massa å snacka om. Vi snackade om allt mellan himmel å jord...Som vi brukar göra, haha. Promenaden varade kanske i 2,5 timme el nåt. Vi sa att vi hade gått bort alla bullar som vi tidigare åt, hehexD

Vi skildes åt och när man kom hem var det i princip mat. Det var nån god italiensk mat som tydligen farmor lagade när de andra va på landet, riktigt gott. Men brorsan åt inget, han verkar vara påväg å bli sjuk el vara sjuk. Vi vet inte vad det e me honom det e bara vänta å se. Kvällen spenderades precis som ja trodde framför tv:n me lite snacks å med mina föräldrar som sällskap. Trevligt värre, hmm....

Imorron så e jag tydligen tvungen att gå upp vid 9 vare sig jag vill följa me å se brorsans lag spela slutspel i cupen el inte. Det va mamma som sa det. Men om ja lika gärna går upp vid nio så kan jag ju lika gärna följa me å titta, bara det inte ösregnar. Kan bara säga att laget idag va tvungna å vinna me 5 mål i sista matchen för å ta sig till A-slutspel å gissa va dem vann me.  Jo...7-0 mot A.I.K....haha..va fan gjorde gnaget egentligen..rätt åt dem:p Brorsan va bara me å spelade en match..det va den andra matchen då han stod i första...Han e ju inte riktigt frisk ju...

Nej, nu ska jag nog sätta mig en stund framför tv å sedan blir det läggdax. E faktiskt rätt så trött, blir nog hyfsad tidig sänggång. Vad jag ska göra mer i morrn vet ja inte får väl se. Inte så spec. mycke tror jag.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0