Sista dagen...

Då var det den sista dagen på sommarlovet, hur ska man spendera den då. Har faktiskt ingen aning om hur den ska spenderas. Jag har inga direkta planer för dagen, vill göra nåt. Men vet inte vad el med vem. Vill ha kul den sista dagen, hehe. Jaja, om jag inte får tag i nån el nåt så kommer dagen bli halvdan. Kommer då att sitta framför datan el tv:n antagligen, lagom kul. Jag får väl anstränga mig å försöka hitta på nåt. Lite svårt om man e sj. Har ju ingen stor lust å hänga me brorsan direkt...

I morse så tänkte jag gå upp vid nio för å kunna somna hyfsat tidigt ikväll eftersom man ska ju upp rätt så tidigt imorrn.  I allafall mycke tidigare än vanligt. Men jag gick väl upp en timme senare, ja hade ställt mobilen på nio men ställde om den å det slutatde me att ja gick upp den timme senare. Jaja, inte så farligt förhoppningsvis..Har som sagt inte gjort så mycke de senaste timmarna. Suttit här framför datorn....

Nää, nu ska jag försöka hitta på nåt. Vad vet jag inte men nåt. Hehe.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0