Snuvig..

Ja, få sitter man här i e snuvig och halsen gör mer ont än någonsin. Trodde jag var påväg å bli frisk men det går åt andra riktningen. Jag måste ha det sämsta immunförsvaret av alla. Jag fick nämnligen denna snuva av min brorsa som varit hemma ett par dagar me det å jag kommer ju hem tidigt och har umgåtts lite me han. Usch, vill bli frisk så man kan träna innebandy igen. Har inte gått på en enda träning sen det började förra veckan. Inte bra asså. Hoppas på att min hals blir bättre i helgen.

Jaja, jag var ju som sagt hos sjukgymnasten igår eftersom jag andas på fel sätt, typ att jag andas bara me bröstkorgen fast men egentligen ska andas mer med magen. Nåt sånt e det. Så när jag var där fick jag lägga min på en madrass på golvet me en kudde under huvudet å så gjorde man några andningsövningar. Pratade lite me henne och sen så fick jag göra värsta avslappningsövningen. Det var fett skönt ska jag säga. Speciellt när man oxå hade ont i huvet å inte mådde så himla bra. Jag ska tillbaka dit om 4 veckor, fast då fick jag en tid efter skolan istället.

Och så över till denna dag då. Började ju inte förrens 10:45 me 2 h fysik inne på odenplan. Var ju såklart nice å få sovmorgon, sov väl till 9:20 el nåt. Nice. Gjorde sällskap me becca till skolan. Kan ju säga att man inte lyssnar speciellt noga på fysiken, om man lyssnar så fattar man inte mycket...Hehe inte bra där. Väl hemma så har jag inte gjort mycke, slappat framför tv:n, gjort några mattetal...å käkat såklart. Skulle ju egentligen haft träning idag men e ju sjuk som sagt. Så det blir en slapp kväll framför tv:n me famijen el nåt.

Imorron ska jag nog försöka plugga lite. Läsa på trafiken och även räkna några mattetal. Brorsans innebandylag har en cup ute i skogås/trångssund.  Får se om man åker me å tittar tror inte det, får hålla tummarna här hemma istället, hehe. Jag borde dessutom gå på synundersökning så att jag kan skicka in mitt körkortstillstånd, så man får det i tid.

Kan nog iallafall säga me säkerhet att jag tror att denna helg blir rätt så lugn. Det känns så iaf men det vet man ju aldrig.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0