Sorry...

Jag ber om ursäkt att ja inte skrivit nåt inlägg på länge. Har varken haft orken el lusten. Men nu tar jag mig lite tid....Igår så gjorde ja inte så mycke. Chillade hemma å sen åkte ja me å kollade på brorsans fotbolls träning. Sen idag så va jag hemma på förmiddan sen bar det till mammas jobb för å hjälpa henne lite(hon jobbar på dagis). Så jag har haft full skå hela eftermiddagen. Vi åkte därifrån vid fem el nåt...Sen så blev det en god middag å massa mys framför tv:n. Me godis som ja köpte på väg till Gbg. Riktigt mumsigt. Hehe....

Asså detta jävla väder som varit de senaste dagarna, jag blir galen. Kan det inte vara sol å varmt de sista dagarna av ens sommarlov. Det e bara 4 dar kvar sedan ska man tillbaka..Det har fan regnat å varit mulet i flera dagar, fett tråkigt. Då har man inte lika mycke å göra. Den fina brännan som ja hade förut har nu försvunnit ganska mycke eftersom ja inte kunnat sola, hehe. Jaja, det va den sommaren. Man får väl vara glad att det typ var kanon väder i 3 veckor innan detta kom...Får väl stå ut...Slår va om att det blir kanon väder när vi går i pluggetxD

Jaja, nu ska jag nog sluta klaga. I morron så ska brorsan troligen spela en cup(fotboll) på ingarö, om han nu inte skulle bli sjuk under natten. Han har känt sig lite dålig nu i kväll. Om han ska spela så ska jag inte följa me, dem ska typ dra vid halv åtta. Då ligger jag å sover som bäst, hehe. Men jag ska nog träffa Alice under dagen, tror jag el på söndag. Förhoppningsvis imorrn, ska kolla det. Sen får jag väl se va ja ska göra i helgen, rätt slapp lär den bli.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0