Stackars findus>.<

Jag glömde å berätta om detta men skriver det nu istället......I natt el snarare tidigt i morse när jag sov i brorsans säng så hörde jag att findus kom fram ur sitt hus(i buren ofc). Så jag klev upp för å se hur det va med honom, kan säga att det inte var en rolig syn. Han har blivit sämre, han kan ju knappt gå utan å ramla. Dessutom så verkar det som att hans syn har blivit sämre, ögonen e knappt öppna. Och man ser verkligen att han inte ser så bra...

Jag stod där å hjälpte honom komma upp å stod där tills han gick tillbaka in i sitt hus igen. Kan nog säga att han nog inte har långt kvar, några dar kanske. Högst en vecka. Får se..Man e iaf förbered på det.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0