Svårt...

Ibland så kan jag ha svårt å snacka me folk, oftast på msn. Även om jag känt personen i evigheter. Ibland så bara babblar man på utav helvete, man har massor å snacka om. Men ibland blire bara de vanlig frågorna å sen blir det inge mer förrens nån ska logga ut el nåt. Hehe, borde kanske skärpa mig. Ingen av de på msn bits ju inte, iallfall inte via skärmen hehe. Ska se om jag klarar av det, snacka å inte bry mig om vem jag snackar me. Ska se hur det går. Haha, inte så bra kan jag tänka mig. 

Men jag har bestämt mig för å sluta vara blyg för vissa, i vissa situationer. Ska försöka vara modig, va har ja å vara rädd för. Inget. Jag måste bara våga säga, göra saker. När jag e nykter alltså.. annars e det lätt som en plätt. Om man e lite dragen så blir ju det mesta lättare, haha. Jaja, ska se om jagv klarar av detta. Allt för min egen skull.

Nää, nu väntar jag på att badrummet ska bli ledigt så jag kan ta mig en dusch innan vi åker iväg. Jag har precis som jag trott suttit här hela dagen, inte bra asså. Men vad gör man inte när vädret e skit. Asså regnar. Inte kul då. Hoppas bara vi klarar oss från regn i Gbg så man slipper gå runt på liseberg i regn. Får väl hålla tummarna..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0