Trevligt...

Då sitter man här men nu man iaf hemma, slutade ju vid 11 det va rätt skönt. Hade ju som sagt hål, vilket blev lite små rolig efter ett tag. Pallar inte berätta. Sen så var det ju fysik, fattade typ inge. Lyssnade inte så värst mycke el jo jag gjorde det men det han sa kändes fett onödigt å veta, hehe. Sedan bar det av hem, väl hemma så käkade ja några mackor å kollade på text-tv för å se hur det gått i OS för svenskarna. Det har blivit en medalj, ett brons tyvärr. Vet inte om jag borde plugga, kanske läsa på det där vi fick i läxa på trafiken. El så borde ja läsa den engelska boken, men alla vet ju hur ja tycker den e........
 
Tänkte bara säga att det e jätte kul me alla kommentarer som skrivs. Fortsätt gärna me det å fortästt gärna å läs min blogg;)  Kan säga att jag för dagsläget inte mår så jätte bra, vaknade idag me att halsen gjorde mer ont. Inte så kul, vill inte bli för sjuk till helgen. Ska nämnligen hänga me brorsans innebandylag å spela paintboll på lördag. Första gången i sånt fall, å alla säger att det e as kul typ. Så man vill ju gärna testa, sen så tror ja dessutom att pappa pröjsar det. Hehe....

Nu vet ja inte rikitgt va ja ska hitta på, ska lyckas läsa nåt av det ja nämnde, får se hur det går. Kvällen lär bli rätt så slapp, sitta framför tv:n el nåt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0