Trött trots lite skola...

Ja, jag e faktiskt skit trött. Blir nog rätt så tidig sänggång idag, ska ju upp tidigare än i morse. Dessutom så orkar jag inte va uppe så himla länge heller. Sov inte så mycke i natt, låg i ett par timmar å vred mig. Var nog lite för pigg för å sova, därför tog det en stund. Men tilslut somnade man å såklart när man sover som bäst så ska man gå upp. Det e nåt jag måste börja vänja mig vid. Får se hur pigg jag e om några dagar av skola, hehe...

Det e nog bäst jag slutar me å sitta framför datan, så att jag kan varva ner. El asså ja tror ja blir "pigg" av att sitta framför datan, så jag ska nog sätta upp tider för när jag ska logga ut å stänga av. Idag blir det vid åtta, ska kolla på tv.

Imorrn börjar man vid åtta me 2 h matte, lagom kul. Men man slutar sen vid 11 efter svenskan, det e ju rätt nice;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0