Uppe me tuppen...

Men nästan iallafall, jag gick väl upp vid 10. Jag skulle kunna sova bort halva dagen men det känns ju inte riktigt rätt. Låter knäppt. Jaja, vaknade upp å insåg att ingen va hemma. De hade ju åkte iväg till ingarö för den där Cupen, brorsan måste mått bättre. En stund efter så ringde mamma å kollade om ja var vaken å berättade läget. Brorsan hade inte stott inte i  första matchen, för han inte rikitgt kände sig bra. Övriga laget va trötta i början av matchen, men vaknade till å matchen blev jämn. Men det hjälpte inte de förlorade me 2-0. Jag tror att nästa match va vid 12 får se om brorsan står då.

Sj så ska jag försöka få tag på Alice å se om/när vi ska ses. Det e kanske bäst att göra det snart, men ja vet inte när hon vaknar hehexD Det löser sig förhoppningsvis. Om vi träffas så e dagen fixad men har inga planer för helgen. Antar att det blir en halv kul kväll hemma, hehe. Men sånt e livet typ.

Oh, No air på mtv:D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0