Usch..Fyy...och blää....

Vill inte bli sjuk nu, va fan. Har min första innebandyträning för säsongen imorron. Halsen känns bara tjockare å tjockare, har iom det fått svårare att svälja. Om man då har detta så vet de flesta att det gör rätt så ont i halsen, kan säga att jag har det. Ska nog leta upp å se om vi har några halstabletter el nåt...måste dämpa det hela lite. Asså fan ja pallar inte att bli sjuk nu va fan. El man vill väl aldrig vara sjuk så det spelar ju ingen roll men ändå...

Dessutom så måste man inför träningen imorrn anmäla sig om man kommer el inte. Hade jag svarat tidigare i veckan så hade ja sagt sjklart. Men inte i dagens läge. För skulle ja tacka ja å det blir sämre så måste ja snabbt in å ändra. Blire bättre å ja tackat nej måste ja göra samma sak. Skulle ja tack ja å jag skulle må precis som ja gör nu, så skulle ja inte få träna för mina tränare. För oavsett om man har lite ont i halsen så e det inte bra å träna.

Hmm...jag tror nog att jag står över träningen fast jag hemskt gärna vill gå på den. Men skulle ja gå å träna för fullt me lite ont i halsen kan göra att jag blir sjuk i typ flera veckor framöver. Vilket e sämre. Men ja vill verkligen komma in i laget å träningarna igen. Fyy fan...Jaha nu gäller det bara att berätta allt för föräldrarna som kommer tro att ja skippar för att ja e lat. Skulle aldrig skippa en träning för att ja var lat, verkligen inte.

Nää, bäst jag går å gör allt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0