Seg som vanligt..

Jaa...då sitter man här på nyårsafton. Ja, det har faktiskt hunnit bli det nu.. Å det va väldigt länge sen ja skrev sist å en hel del har ju hänt sen sist. Tänker inte berätta allt..Bara lite kort.

Sen sist så har brorsas lag varit ytterst nära å ta sig ett SM-slutspel(innebandy), ja har tränat för fullt, kört en träningsmatch, fått 2 astmaanfall, tagit mina 4 första körlektioner i skolan, kört mkt hemma me pappa,  fått VG på provet(körkortsboken, provet från vägverket), haft många andra prov, failade totalt på fysikprovet(dock inte oväntat), läkarbesök, julshopping, e nästan pank, kämpat på sj i ett pågående grupparbete..Var på lucia movie night me bella å becca, där det va 2 bra filmer å en dålig..Å mycke mer. Sen så har Becca som alla vet bytt klass..så nu e det bara ja kvar som tjejxD

Kan oxå säga att ja trvis jätte bra i det nya huset, känns som ja har bott här aslänge fast vi bara har bott här i 1,5 månad typ. Man börjar komma hyfsat till ordning..tycker man. Jag har inga kartonger kvar i rummet...dock e hela garaget fullt me kartonger(dock inte bara mina). Men pallar inte packa upp allt...ska ju ändå packa ur rummet om några månader då vi ska göra om å fixa...Jaja..

Nu e det som sagt nyår å julen e redan avklard. Men ja e kanske lite konstig men ja tyckte att det knappt kändes som att det va jul. Trots att man klädde julgranen, fick julklappar, åt massa god julmat, träffades å umgicks me släkten. Jag e väl lite konstig, men det kändes som jul men ja har liksom inte samma glädje för den längre. Det trodde jag aldrig ja skulle säga. Men det va jätte trevligt å träffa alla, på julafton kom mammas lilla släkt hit å på juldagen åkte vi iväg till min farbror å firade me pappas stora släkt. Det var 19 st, varav en som e 1,5 å 2 hunder en stor å en liten. Det roligaste var när min farbror Robert berättade att han å hans tjej ska få barn i mitten av juni. Ska bli jätte kul å få en kusin till. Det som va lite lustigt va att hennes tvillingsyster oxå skulle ha barm fast i april:D:D

Det va allt om julen...ska fira nyår på 2 sätt. Först blire middag å så me familjen. Sen bär det iväg på fest me polarna:D

Nu räcker det me skrivandet för denna gång. Ska försöka bättra mig. Det kanske e ett bra nyårslöfte, annars har ja inget. Brukar dock inte ha några löften det va många år sen sist. Nää får se hur länge man blir uppe..har vänt dygnet totalt. E just nu inte trött.

Jaja..säger väl Go natt ändå:D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0