All you have to do is just...Surrender.

Eftersom jag e så usel på att hitta på rubriker så tänker jag ta låttitlar!!

Under dagen så kändes det som att jag e den ända som kämpar på även fast man mår skit. Men på vägen hem fick en annan mig att inte känna mig så ensam me det. Elin, hon e liksom jag typ sjuk men kämpar sig ändå till skolan. Hon ska va ledig nästa vecka därför kämpar hon för å inte missa för mycke. Jag har länge varit försyld fram å tillbaka. Sedan förra veckan gick det från nästan bra till väldigt dåligt. Jag e försyld, hostig, börjar få ont i halsen, slemmig i halsen. Men jag kämpade mig igenom hela dagen, antagligen hela veckan. Jag tror att jag skulle bli bättre om jag va hemma i några dagar. Men en gång va ja typ hemma i 3 dar man missar skit mycke i plugge då... Jag får väl kämpa på så länge det går, medan andra e hemma å vilar(som ja oxå borde göra ju).

Ja, jag va ensam hemma hela helgen. Från fredag-söndag va brorsan på fotbolls cup i enköping å mamma å pappa åkte dit och bodde på hotell. De tittade även på matcherna. Jag har mest slappat, va me min älsklings tjej Alice. Sen igår kväll hade jag + familj och Petra + familj ansvaret för fiket å städningen i sköndals hallen, man måste nämnlgen stå där en gång om året när man e me i klubben. Det va ändå rätt okej, snackade me en ung domare som dömde sista matchen, han va rätt tjyst(el hur det stavas), han va väl 18 el nåt. Han väntade på sin taxi. När man kom hem va man skit trött, la mig ganska tidigt.

Idag så va det dubbel timme samhälle, fick sitta ensam Becca va sjuk. Vilket Nicklas tyckte va konstigt eftersom hon mådde ju såå bra igår. Sen så skulle ja haft engelska men om man va klar me förra veckans uppgift fick man sluta. Så jag hade dubbel håltimme då jag skrev klart spanska uppgiften. Spanska läraren va inte där så vi fick uppgifter att jobba me, Britt bevakade oss hehe. Sen va det hemgång. Måste tacka Andres för Twixen..hehe.

Just det sorry becca men måste skriva detta. När jag satt å plugga kom Dennis ba det e ju du. Då sa han vart e den där dvärjen med fett hår. Elakt jag vet. Jag ba Becca?!, hon e sjuk. Han ba Haha.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0