Det blir aldrig som man tänkt sig.....

Jag har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden ska återberätta lite.

7:de Februari: Var i princip en vanlig skoldag, me 2 lektioner å så hade jag tur Becca hade släppat sig till skolan. Kul Becca, det e lite tomt utan dig. Slutade vid 11:55, åkte hem, käkade lunch å var sedan snäll och städade å fixade i köket. Sen så hade jag tandläkartid kl.14:30 hos mi nya tandläkare, privat. Mamma å pappa har samma. Det e kanske nån som har sett honom på teve nån gång eller kanske hans son. Han heter Gunnar Ablele å hans son heter Anton Abele som va med å statade Stoppa gatuvåldet på Facebook. Iallafall stället ligger vid medis, både tandläkaren å söterskan va snälla å roliga. Jag fick massa besöm för mina fina tänder. Det ända som gjordes va ja har början till hål på 2 ställen, där slippade han i fyllde me flour. De tog även bort tandsten, blödde som fan i tandköttet. Efter tandläkaren åkte ja till mammas jobb å hjälpte henne. Kvällen blev uppdelad, killarna va på hockey i globen, jag å mamma va hemma å myste. Såg Gaygalan..hehe.

8:onde Februari: Började me 2 h kemi a, inte direkt så kul. Fick reda på att vi har prov om 2 veckor, nice. När nästan lektionen va slut så messade becca å sa att hon precis hade vaknat. Smidigt. Sen va det 2 h ToF, där va det först en timma film, inte så kul. Sen blev vi indelade i grupper, vi ska göra ett grupparbete nästa fredag. Efter plugge så drog ja till centrum å handlade lite inför kvällen.

9:onde Februari: Gjorde inte så mycke, vilade ut mig genom å sova rätt så länge. Slappade mest hela dagen fast jag borde ha pluggat me nåt. Läst i boken í allafall. Men det gjorde jag inte. Jätte smart kommer fan få stressa me massa grejer nästa vecka. Fyy faan. Kollade på melodifestivalen på kvällen. Jag säger bara fyy fann för Christer Sjögren å hans låt.

Idag: Jag hängde me till sköndal för å se brorsan spela match mot Hanviken i A-serien. Matchen var spännade å det gick som vanligt bra. De vann me 5-2. Efterråt så åkte vi till min moster me familj. Det va kul å träffa dem det va ett tag sen å kussen Wilmer har blivit stor(fyller 4 i Maj).  Vi fikade å lekte me Wilmer trevligt. Sen åkte vi hem, kollade på hockey innan middagen. Bra där Carro. Har inte pluggat idag heller smart, kommer fan få stressa nästa vecka. Har dessutom spanska läxa tills imorrn.

Det va det...Ska  skärpa mig me både läxorna å bloggen.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0