Do what you´re told...

Har precis skickat iväg både lab.rapporten i kemi och teknikuppgiften. Känns jätte skönt att iallafall de skolgrejerna va klara. Ska plugga matte i helgen inför provet på onsdag, å läsa ut boken.

Jaha, denna dag tycker jag gick väldigt fort. Började idag 8 me 2 h kemi A, det va rätt så lugnt. Vi va inte så många å så va det några eftersläntare. Becca kom inte idag va sjuk, Nickals kom inte heller, hade kanske "ont i huvet" idag me...hehe. På kemi så hade läraren repetion på syror & baser eftersom vi har prov nästa vecka. Det va rätt så bra så man fick in det i huvet igen. Sedan jobbade man med det man ville, ja gjorde övningsuppgifter. På lektionen så frågade marita dennis om han hade svårt å se va som stod på tavlan. Han sa ja, marita tyckte det såg lite ansträngade å jobbigt ut å tyckte han borde skaffa glasögon..hehe:P Hon frågade även mig efteråt om Becca hade slutat kursen eftersom hon inte varit där på länge...

Sen va det rast å efter det en riktigt rolig ToF 2 h lektion. Det va grupparbete, man fick till uppgift att bygga den högsta torn som skulle kunna hålla en bok i 10 sek. Man fick 25 typ blompinnar, teljp å en bit snöre. Man fick inte bryta pinnarna å man fick en timma på sig. För våran grupp gick det jätte bra, vi jobbade bra tillsammans. Alla gruooer verkade ha kul. Vår grupp va verkligen bäst. Jag e inte bara ego. Vi vann.

Min grupp: Jag, Maria(Te3a), Shane å Oskar F.

Nu har jag ont i axeln, ikväll ska jag bara ta det lugnt å vilat framför teven.

kram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0