Du måste skämta...

Kom precis hem, käkade Becca på donken i slussen. Det va ett tag sen...När jag gick av t-banan i skärmarbrink så var det 3 killar som skulle gå på(ja gick av). De rökte, dem va kanske 11-13 år gamla. Det såg fett löjligt ut. Knäppskallar. Skoldagen gick ganska fort, har haft sam, matte b, svenska 2 h å idrott(teori). På svenskan så höll flera på å spela nått level-spel. Lärararen blev inte så glad när hon upptäckte det å ingen slutatde. Vi kommer aldrig få sitta där på svenskan igen påstod hon. På idrotten hade vi som sagt teori om ergonomi. Faan va den där jävla musiken störde. Fick reda på att jag å becca ska hålla våran lektion nästa onsdag. Vi ska ha innebandy å fotboll(det kan vi å det gillar klassen).

Ska plugga nu, skriva labrapport å läsa i boken i högst 30 minuter e mitt mål..hehe.


Jag skickar en tanke till min stackars bror som fick ett jack i bakhuvet igår så djup att skolsyrran fick limma.





kram<3

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

ojdå det var ju inte bra.. det med din bror ;S

2008-02-12 @ 14:18:13
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0