Every breath you take...

Måndagar, är alltid en av de jobbigaste dagarna i veckan. Men inte så dålig idag, inte för mig iallafall. Hade läkartid på Sös vid 9, så jag fick sovmorron. Gick upp vid halv 8 å åkte till sös vid 8:15. Faan va folk det e på t-banan vid den tiden. I allafall, jag va på Sachsska barnsjukhus(som ligger på Sös), på nån lugn å allergi mottagning. Jag kan säga att jag kände mig ganska stor där. Det va typ en annan kille som va i min ålder annars mest små små pluttar. Så läkaren jag skulle ha kunde räkna ut vem jag va. Det va först prat me läkaren, sen nåra andnings tester å lite väntan. De resulterade i att jag ska komma tillbaka dit en annan dag på fystest, kul va. Jag ska springa på ett löpband me nån andings grej, ska nämnligen andas in torr luft. Fyy..jaja. Bara jag får reda på hur jag ska bl bättre. När vi(ja å mamsen) satt i väntrummet så va även skådespelaren Björn Kjellman där, med sin dotter, hörde att hon hette Estrid.

När allt va klart så gick vi å tog en fika. Sen så följde jag me mamma till jobbet. Var sjukanmäld för hela dagen. De som inte vet så jobbar mamsen på dagis. Så när jag satt på t-banan påväg hem vid 4 så va jag skit trött. Man blir fan tröttare av en halv dag där än en i plugge. Men det va ändå rätt så skönt å inte vara i plugge. Jag e ju i princip aldrig borta.

Men men, imorrn så e det plugg igen.  Denna vecka e ganska fullproppad me grejer. Boken ska va utläst tills imorrn typ, matteprov på onsdag, jag å becca ska hålla lektion på onsdag på idrotten(ej bestämt oss vad), kemiprov på fredag, gå på mässa på fredag. Mellan allt måste jag skriva klart min novell som ska va klar  nästa vecka. Jaja, tillbaka till stressen.

Nä nu måste ja byta om har träning vid 18:30. Får se hur det går. Det gick ju så bra i onsdags, så det kanske går skit dåligt idag. Man vet aldrig..hehe. Om jag får problem å andas ska ja prova olika andning tekniker som doktorn gav mig.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0