God Morgon världen...

Det kan man verkligen säga, vaknade för en timma sen. Övriga familjen åkte till spånga vid 9 för brorsan hade träning. Så jag ställde mobilen på kvart i elva, men gissa vad man gör. Jag vakanr när det plingar till men jag tänker att ja bara ska sova en liten stund till: Jag somnar me mobilen i handen å vaknar när mamma kommer in å väcker mig när de kommit hem vid 12. Smart. jag hade fett ont i handen i början efter ja hade vaknat..

Denna helg blir nog en ganska slapp helg faktiskt. Ska snart få hjälp me matten av pappa, ska plugga det en stund. Har ju prov på onsdag. Sen ska jag nog läsa lite i boken, den e faktskt bra.

Nu till en helt annan sak. Jag förstår mig inte på vissa personer asså. Tänker inte nämna några namn, jag förstår de bara inte.

Sen en sista sak, som min brorsa tycker e larvigt. Men jag upptäckte nu i veckan att de flesta i vår klass säger "lol" jätte ofta. Det börjar bli lite tjatigt faktiskt. Håller me lite larvigt...Har du märkt det becca?

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0