I will survive

(En av killarna sjöng den frasen innan idrotten.)

Idag började jag som vanligt 8, idag me samhälle. Det var bara genomgång ingen skrivande el läsande. Förresten så kom Becca idag sen pga förseningar men iallafall. Sen va det hyfsad tråkig matte b, därefter va det "lunch". Näst sista lektionen va svenska, mest genomgång sen skrivade i datasalen. Den andra timmen svenska fick man bestämma om man ville läsa sin bok i skolan el nåt annat man skulle göra. Så de flesta i klassen tog alla sina saker å gick. Trodde först att dem skolkade å åkte hem, men icke sa nicke de var kvar. Så jag gick till gympasalen där dem va, medan Becca skolkade liksom Nicklas. Så på håltimmen så satt jag me klassen i gympasalen å tittade när nårgra höll på å sparka bollar på varandra. Dem som går i klassen kan ju gissa vilka som gjorde det...hehe.

På idrotten så va det halva planen innebandy å andra fotboll. Mitt lag fick spela mest innebandy, det va fett kul. Jag e ju fortfarande försyld men körde som vanligt på för fullt. Det blev många fajter mellan mig å Joel å ibland även me Robin. I en sekvens så "krigade" jag i Joel om bollen där våra saker e. Ingen av oss fick ut bollen, den låg kvar mellan våra klubbor. Men när vi står där å håller på kommer Robin å kittlar mig..hehe..fusk. Men det funkade nog inte som han hade tänkt sig..hihi. Men jag kan säga att jag skrattade men fick tag i bollen direkt efter. Gjorde dessutom i princip alla mål, det blev väl över 10 st. Men det va tack vare alla i laget att vi vann, alltså jag, Jesper, Shane å Felix.

Nää nu har jag skrivit för mycke som vanligt....hehe. Börjar 8 imorrn me 2 h matte b..kul..inte. Becca bestämde sig idag att hon skulle vara hemma å sjuk imorrn. Så jag får väl klara mig själv, fast ja brukar jobba bättre när hon inte e där. Sorry Becca. Hoppas du blir bättre.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0