Krama dej.

Japp, då va den jobbigaste dagen på hela veckan nästan över. Puh..Dagen började som sagt me 2 h matte, fan genomgången tog typ 50 min, jag skojar inte. Sen sa han att det nästan behövdes 15-25 min på varje tal. Det va första gången på en lektion som jag fattade nada. Det va om bevis å skit. Gjorde inte ett enda tal, fick sedan veta att det va fler som inte heller hade gjort. Började snacka me en tjej som jag sam-natur, frågade tyvärr inte om namnet men hon va rolig. Sen va det rast å därefter 2 h engelska, rätt sså slappt grupparbete. Det lustiga som hände på lektionen va att läraren helt plötsligt å gav sojabönor till klassen. Varför? Har ingen anning. Men vi fick sluta en halvtimme tidigare från engelskan då kunde man ta det rätt slappt till idrotten som började 45 min senare.

Jag säger bara Oscar F å smällare. Det va lite roligt faktiskt. Bara de i klassen som va där idag fattar.

På idrotten så va det typ lekar i 2 lag. Glömde säga det igår att det e 2 tjejer som går i F4 tror jag Alexandra å Jessika som kommer att ha idrott me oss. Det e ju bra, vi e ju så få tjejer. Iallafall i en lek så var 4 koner utställda som en stor fyrkant, innuti va en bänk på mittenb me 13 lappar, det fanns dessutom två mattor. Det stod olika grejer som lagen skulle göra, de som gjorde det snabbast vann. Det stod inte bara idrottsliga saker, en va sjung för Kamran, dansa me inlevelse, skaka hand me alla i laget. Men den konstigaste, t.o.m så att alla trodde han skämtade. På lappen stod det " Tjejerna i laget ska krama alla killarna i laget". Klart man trodde att han  skämtade, men inte. Så jag å Alexandra fick dela ut svettiga kramar..hehe. Men vi vann tillslut. Vi vann mest av de olika lekarna. Det va riktigt kul faktiskt.
Lag 1: Jessika, Linnéa, Marcus, Nicklas, Robin, Oscar F, Oskar B.
Lag 2: Jag, Alexandra, Dennis, Felix, Jesper, Joel.

Men det märktes i lekarna att jag inte e frisk, min astma blir mycke värre när jag e försyld. Min hosta har blivit värre.
Ska träna nu halv fem i sköndal men jag ska bara vara me på dem tekniska grejerna. Så jag måste börja göra mig i ordning nu.

Förresten så va ju inte becca där idag. Får se om hon kommer imorrn, om inte det kanske på fredag eller kanske nästa vecka. Man vet aldrig.

kram<3


Kommentarer
Postat av: Becca

haha du fick alltså krama your secret loveboy ^^ XD

2008-02-06 @ 16:00:39
URL: http://boobadalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0