Love of my life....

Ja, ä så länge så har jag inte mitt livs kärlek. Man vet aldrig när den dyker upp bara vänta å se. Alla vet väl varför ja pratar kärlek, det e ju alla hjärtans dag idag...De e nog bara mina närmaste vänner som vet att det finns nån som jag gillar. Jag säga så mycke till de som inte vet är att han går i mitt plugg, sen säger jag inget mer. Jo när ja gick av i gullmars påväg hem från teatern så möttes våra blickar, han satt kvar på t-banan(annan vagn än den ja kom från):DxD

Jag har aldrig riktigt gillat alla hjärtans dag, den e inte dåligt. Men om man inte har nån speciell person att dela det med. Längtar tills jag har det. Då kanske jag har ändrat åsikt.

Jaja, den här dagen har varit rätt chill. Hade ingen skola på hela dagen, började 12:30 i högdalen för å se teater. Åkte me Becca dit, stackaren fick stå ut me Dennis å hans polare. Teatern vi såg hette "Henrik är en tönt" med han Henrik Ståhl(vart me på bolibomba).  Den var verklighets baserad från hans liv, hur han blev mobbad, genom slag å ord. Fyy vad hemsk. Innan det började sa han att allt han berättade va sant, även namnen. Han gjorde förställningen rolig även fast det va ett allvarligt ämne. Jag tyckte den var riktigt bra, man inser dessutom hur vissa har det. Vissa saker som va lite roligare va massa namn som man kände nån som va me, mitt t.ex. han va kär i en tjej som hette Caroline..hehe. Föreställingen va en timme å en kvart.

 (Här visar han hur en kille tryckte skit hårt på hans bröstkrog. Han trodde han skulle dö.)




Nu ska jag plugga, måste verkligen bli klar me labrapporten å teknink-uppgiften. Sen så måste jag verkligen börja läsa i boken....Vill avsluta me att säga att jag va fett duktig på träningen igår. När vi spelade vi match gjorde jag 2 snygga mål, fick massa beröm av tränarna å min pappa..hehe.

Här e 3 av mina favorit kärlekslåtar:
"Love of my life"- Queen
"Astrologen" - Magnus Uggla
"Human" - Sebastian


puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0