Schools out...

Nja inte direkt. Sitter i plugge å har svenska. Skriver på min novell som ska vara inlämnad nästa vecka. Man skulle ha läst ut sin bok idag men det va inte så många som hade gjort det. Snarare det va inte så många som va på lektionen. Det verkar som om vi blir 5 st på idrotten om inte Alexnadra å Jessica e med förstås. Becca drog hem för ett tag sen hon pallade inte vara kvar, hon hade novellen hemma å sen så skulle hon inte va me på idrotten...Hon berättade dessutom att hon ska lämna mig nästa vecka...hehe. Hon ska vara ledig.....

Joo jag hade ju träning igår(innebandy) i Gubbängen. Det va väl kul, men det va ett jävla manfall. Vi va totalt 6 st, micke av en tränarna fick stå i mål. Det va en roligsyn. Det va jag, Petra, Verre, Kicki, Klara å Amanda som va där. Vi fick massa beröm för att vi kom å kämpade ändå. Men jag tror att jag upptäckte en sak på träningen nåt som jag hoppades att slippa. Jag hade känningar i högra knät, inte bra. Min brorsa har problem me sitt knä. Men det e ju en vanlig skada i innebandy. Får hoppas att det vara va igår som det hände.

Nää, nu måste jag skriva vidare. Lektionen slutar vid 12 å 15 min senare har vi idrott. När jag kommr hem så måste jag plugga på som fan me matten. Har prov direkt på morronen i 2 h..nice. Dessutom så måste jag å becca bestämma oss för va vi ska hålla för lektion imorrn på idrotten å skicka in en lapp till läraren. Önska oss lycka till!

Får se om jag hinner skriva mer sen...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0