Sol, vind & vatten...

Hade tänkt skriva den låttieln i fredags, den passade in så bra då. Men hade ingen ork till det. Japp, fredagen var nog en av de lustigaste skoldagarna jag haft. Började 8 me kemiprov om syror å baser. Becca kom inte, hon kunde inte så mycke. Det va typ 10 i klassen som va där å gjorde provet.  Provet gick helt okej, mycke bättre än matteprovet. Får förhoppningsvis G. Eftersom jag blev klar snabbare än tänkt, så åkte jag hem till Becca en stund innan vi åkte till"Gör det själv" mässan i Älvsjö. Jag å Becca kom dit, fick närvaro å gick ut lika snabbt som vi gick in. Hon liksom jag får panik på mässor. Jag gillar det inte liksom. Så då va det bara å åka hem, sen bara slappade jag.

Igår så slappade jag mest. Behövde verkligen det. Har helt slut å stressad efter veckan som var. Jag mådde inte så bra på förmiddan. Jag ber min familj om ursäkt. Kollade på melodifetivalen på kvällen, som vanligt fel låt går vidare. Jag höll me att BWO skulle till final men snälla, Patrik Isaksson, kunde väl iallafall fått en andra chans. Jaja, det e nåt speciellt me årets festival.

Då e söndag idag, för ,många så e det sportlov men inte för oss på cyber så har vi ett annurlunda system. Så imorrn e det skola för mig. Får klara mig utan Becca, hon e ledig hela veckan. Kommer sakna dig Becca.

Jaja, ska snart byta kläder. Ska nämnligen på träning me damlagets juniorer i sköndal plus 5 från mitt lag(var bara 5 som kunde). Det e en typ av framtidssatsning. Damtränaren kommer å va me å träna. Patrick en rolig kille, även min tränare micke kommer va me. 

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0