Solsken...

Det måste vara fler än jag som märker att våran redan e påväg i slutet av Februari. Nu när jag e på till t-banan på mornarna(7-7:30) brukar det vara mörkt, nu e det ljust. Man börjar fundera om man e sen fast man inte e det knäppt. Pappa säger att det e 3 min ljusare varje dag. Det e skönt på ett sätt att våren e påväg, men eftersom jag e pollenallergiker så e det sådär asså.

Nää nu över till en snabb titt på hur dagen har varit. Började 8 me 2 h matte b, eftersom vi har prov nästa vecka körde jag å becca lite repetion på kapitlet: Första timmen va vi fett seriösa å jobbade på jätte bra. Sen tog vi en lite för lång rast, där det mesta hände. Sen när vi väl kom tillbaka så höll Daniel på å larva sig å prata me oss så vi gjorde nog inge efter rasten. Därefter var det rast, vi skulle va på trean efter rasten. Becca tyckte vi skulle åka till tvåan istället å gå ut på kajen. Det blåste å va väldigt kallt, vi hade inga jackor. Vi gick till stället där man hittade den döda mannen. Man tyckte först att det skulle väl inte va så farligt men faan va obehaglig när man kom dit. Man såg hur j-la långt han föll. Vi skulle ha engelska efter rasten, hela klassen satt å väntade men läraren kom aldrig. Efter 20 min  åkte ja, becca, nicklas å emelie upp för å kolla. Där stod hon ju..jaja...det blev sedan sitta å jobba i datasalen me grupparbete. Den sista lektionen va idrott då hade vi gymnastik. Gissa då om inte halva klassen skolkar. Men inte jag å becca, vi va faan bäst...

Kan kom hem ganska sent vid 5 i 2 typ, bussen tog fan 18 min pga bro öppning. Käkade lunch vid halv 3 ganska bra tid innan träningen vid halv 5. Ska nu fortsätta me tekinikuppgiften å labrapporten som ska in på fredag.

Imorrn e det en väldigt chill dag. Börjar 12:30, då ska vi samlas i högdalen för å se på teater. Ska göra sällsis me Beccis(det rimmade lite haha).

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0