Under Pressure...

Jaha så va det måndag igen. Segt som vanligt. Började 8 me matte fyy faan, sen så en timma samhälle. Dagen bestod sedan av språk. Engelskan var rätt så chill, det va grupparbete. Min grupp satt i datasalen, jag gjorde inte så mycke. Emelie gjorde det mesta, även Nickas..hehe. Däreter va det håltimme å sen spanska. Håltimme gick åt att lära sig alla tusen glosor som läraren gav i torsdags. Pga ny lärare så blev det skriftligt förhör, gick väl sådär. Lektionen va efter förhöret rätt chill, vi ska börja me teman eftersom vi e både steg 3 & 4. Sen körde vi hänga gubbe, det va länge sen det va så kul hehe. Spanska eleverna fattar. Rannug!!! Bra där Andrés!! På bussen va det sedan flamsigt, satt längst bak me Elin, Andrés å Amanda. Det va mycke roligt, svårt att återberätta..

Sitter nu å ska börja skriva på labrapporten som ska in på fredag. Denna vecka å nästa e det en hel del skolarbete å göra. På fredag ska rapporten å teknikuppgiften in. Jag måste börja skriva på novellen som ska in om 2 veckor, har ingen aning om va ja ska skriva. Sen så har ja matteprov å kemiprov nästa vecka. Tror dessutom tror jag att man ska ha läst ut boken som man valde i svenska till nästa vecka. Jaja..det e bara å kämpa på. Gäller bara att kombinera allt, skola, polare, träning. 

Förresten så Becca jag såg (långa) John på t-banan, han gick på i medis me nån polare. Ni som inte vet vem han e så e han fett lång kille, vi gick i samma årskurs 6-9:an.

Får se om jag kommer igång me pluggandet, jag, becca å nickals kör saninning å konka(fast utan konka) på msn. Becca jag trodde du skulle fråga nåt annat än det du gjorde.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0