Uppgång och fall....

Måndag, för cyber elever skola, inget lov. Dagen va väl okej, fick tillbaka matteprovet. Fick som förväntat IG, fick 9 poäng, 13 va G. Vi va väl totalt 8 st i klassen idag, folk va väl lediga, sjuka el trodde att det va studiedag. Haha.
Hade en timma samhälle, rätt så chill. Det va bara läraren som snackade. Sen va det engelska, där gick läraren mest igenom vad vi skulle göra de närmaste veckorna. Vi ska tydligen välja en bok på 200 sidor(engelsk såklart) å läsa klart på 3 veckor. Sen så på onsdag ska vi typ ha nån diagnos i Grammatik. Efter engelskan så hade jag den vanliga håltimmen, tråkig som alltid. På spanska så började vi med första temat som e mat, satt i datasalen å sökte info. Vid 12:50 så slutade vi å jag gick till bussen me det vanliga gänget på måndagar. På bussen så hade Andrés, fått låna en av Amandas billiga parfym, vad gör den jävlen då. Jo, han sprutar ner mitt hår, hur mycke som helst, satte händerna på huvet å sen väskan. Mitt hår stinker nu parfym, även mina händer. Jag har tvättat dem ordenkligt å  de stinker fortfarande. Kommer i sånt fall ta en jävla tid å få ur det ur håret.

Jag tänkte kort berätta om gårdagens träning. Kom till hallen vid 14, som det var sagt. Då var det nåt av herrlagen som fortfarande hade match. Så träningen började inte förrens efteråt typ 30 min senare än sagt. Det va ju vårat lag som skulle träna me dam jr. Men det va totalt 3 st där, alla från mitt lag. Kul, va. Det e ju innebandy för fan. Det va inte Patrick som tränade oss utan den andra damtränaren Björn + hans tjej el hans polare Mickis. Han e typ 20 år å rätt så söt by the way. Träningen gick bra, det blev en riktigt genomkörare. ..Har vanlig träning ikväll i Gubbängen får se hur många som kommer.

Måste nu skriva vidare på min novell som ska in på fredag. Den handlar om en kille som drabbats av leukemi, så jag sitter typ å läser om det på nätet. Inte det roligaste kanske.

Vill bara avsluta me å säga att jag fyller 17 om 8 dagar....Ska dessutom firas me kussen Nattis i helgen. Fan vad tiden gått fort.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0