Varje gång jag ser dig.....

Japp så var det redan söndag. Helgen har bara rusat förbi. Igår så va jag väldigt dukig jag pluggade lite matte å läste en stund i boken. På kvällen så såg jag på melodifestivalen..hehe. Idag gick jag upp i bra tid vid 9:30, eftersom det e vardag imorrn. Men ingen skola för mig faktiskt. Jag ska till Sös på astma utredning typ, kl 9 så jag får lite sovmorron iallafall.  Men över till dagens schema. Jag å familjen ska dra till sköndals hallen å se mitt lag spela match mot Rotebro tror jag. Vad jag ska göra i eftermiddag vet jag inte, troligen plugga å kanske läsa i boken.

E bara tvungen å lägga ut refrängen ur denna låttitel jag skrivit som rubrik:

"Varje gång jag ser dig hör jag stråkar spela ljuv musik.
 Varje gång du ler så slår mitt hjärta dubbla slag.
 Varje gång vi ses blir atmosfären fylld av romantik.
 Varje gång så önskar jag det aldrig mer blir dag."

Magnus Uggla-"Varje gång jag ser dig"

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0