We are the champions....

Sitter här hyfsat nyduschad. Skulle egentligen gjort det precis när jag kom hem. Men käkade först lunch, strechade å fasnade vid datan en stund. Om ni undrar varför så hade jag idrott som sista lektion. Jag blir fan galen, ni som läste gårdagens inlägg vet att Andres sprayade ned mig me Amandas parfym. Min luva på jackan stinker, håret stinker lite fortfarande efter 2 tvättar, min väska luktar. Igår luktade det i hallen å där jag va i lägenheten. Ska fan hämnas på honom. Så j-la mycke asså.

Ja, men dagen va väl som vilken tisdag som helst. Började me en timma samhälle, sen matte b, va skit trött å fattade inte så mycke. Fast Joy klodde de flesta han satt upp å typ sov under genomgången utan att läraren märkte.Därefter va det svenska å boksamtal i grupp. Min grupp började, Nicklas å Oskar B va i min grupp. Vi satt fan i 40 min me läraren. Så det va bara 2 grupper som hann göra, om man inte hade boksamtal så jobbade man i ett häfte. Sista lektionen va idrott å tampet. Det va väl okej, kanske inte det roligaste. Det blir nog roligare imorrn då det e "klassens val".

Tänkte bara berätta snabbt om gårdagens träning. Vi har 2 från laget sen så va även min brorsa me å tränarens andra dotter. Vi va asså 4, värsta manfallet denna vecka me. Micke tyckte det va kul att brorsan va me å eftersom han inte har nån träning på onsdag så ska han träna med oss igen.

Nää, nu måste jag sluta. Skulle försökt skriva lite på novellen men hinner inte. Ska snart gå med nån i familjen till globen för å hämta våra biljetter till matchen ikväll. Djurgården - Mora i Globen kl.19. Kul. Heja D.I.F.

Vill bara avsluta m å säga att jag saknar dig som fan Becca. Det e väldigt tomt utan dig.

kran<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0