2008

Då e det nu asså 2008, helt sjukt fort det gått. På nyårafton va jag bara hemma me familjen å käkade god mat, kollade på "Grevinnan & betjänten", gör det varje år som jag e hemma. Jag kanske va lite tråkig men pallade inget annat. Några minuter innan tolvslaget så tänkte jag att det inte var så många som skickade sms, men mobiltrafiken var full. Jag fick iväg ett enda sms, den till magnus. Sen fick svar av han å sen ett mess av amanda. Tänkte att jag skulle prova senare så 2 h senare så skulle jag försöka men det funkade fortfarande inte. Så jag skickade dagen efter. Läste igår på text-tv att vi i sverige hade skickat 54 miljoner sms på nyårafton, fatta att det inte funka.

Jaja. Har inte gjort så mycke de senaste dagarna. Har inte varit utomhus detta år..hehe. Har mesta dels sovit, varit uppe sent å gått upp sent. Fast jag borde nog vända tillbaka så att jag pallar me skolan som börjar nästa vecka. Orkar inte tänka på det, har massa engelska att göra. Värsta stora uppgiften om en resa till en delstat i U.S.A osv. Ska försöka göra lite idag, måste kolla igång får se hur det ter sig. Kommer typ få IG.

Nä nu ska jag försöka plugga lite, e ensam hemma. Övriga familjen e på någon turnering i åkersberga. Min brorsa spelar inomhusfotbolls tunering. Pallade inte följa med.

Imorgon så ska jag på Disney On Ice me brorsan, kussen Erica å farmor kl.15 el 16 i Globen. Det e första föreställningen, vi har platser på rad 1. Har aldrig haft det. Har gått på detta sen jag va 2,5 år, det e en tradition.

En sista grej så har jag laddat upp nya bilder på bilddagboken..kolla in:P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0