Bekräftat. En man död.

Har fått mejl av rektron om händelsen som hände under natten, det där med inbrottet. Det obehagligaste var att man under eftermiddagen hittade en död man i stupet nedanför sjövillan. Fyy fan. Ursch. Mannen är inte känd från skolan. Ofta man vill gå till plugge imorrn, fyy fan säger jag bara. Satt och pluggade å tänkte kolla mejlen. Så jag har kommit av mig. Konstigt e att det inte står någonstans, jag menar inte på någon nyhetssida på nätet el text-tv. Ska se på regionala nyheter 19:10 får se om de nämner det där.

Jag e verkligen omskakad, fattar inte varför. Kanske för att man har gått förbi där å att död man låg där. Fyyy.

:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0