Dagis

Ja, idag så var jag liksom i princip resten av veckan ledig pga VTFF. Men jag hade bestämt mig förra veckan för å följa me mamma till hennes jobb och hjälpa till. Det blev inte så många timmars sömn eftersom jag sov så länge igår, gick upp vid kvart i sju frivilligt. Gick vid halv åtta å tog t-banan till skarpnäck och dagiset. Det har varit fullt ös hela dagen, e fan helt slut nu. Kommer nog somna snabbt ikväll, som en sten...hehe.

Har egentligen träning ikväll men eftersom min försylning har blivit värre så e det inte så bra att träna. Så jag hoppas på att jag blir bättre till onsdag istället.

Ikväll så ska jag nog kolla på guldbaggegalan, men de kör en bra innebandy match oxå. Dilemma. Börjar nog å se på matchen en stund sen så tittar jag på galan. Ena av mina bästisar ska dit me en polare som varit me i Rosa-the movie. Får hålla koll å kanske få syn på dem:P

Förresten imorrn så ska jag kolla min syn i sickla å se om jag behöver glasögon när jag sitter framför datorn.

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0