.........

Jaja så var det då onsdag, lill lördag fattar inte varför men i allafall. Började som vanlig kl. 8 i morse med 2h matte, vi tjuvstartade med matte b. Jag känner mig väldigt duktig, jag gjorde alla G, VG och MVG-uppgifterna, det va skit lätt. Jag var chockad, men det va en bra start på det nya. Den verkliga starten med matte b blir efter VTFF då kommer vi i klassen som ska gå vidare me matte b slås ihop me naturelever och kommer antigen ha robban el maritas man Anders som lärare. Det e inte besämt än. Efter matten va det rast å sedan kemi där vi fortfarande håller på med det nya kapitlet, sen så hade vi väldigt kort mentorstid. Fick veta på kemi att alla som inte ska göra omprov på VTFF behöver inte komma kl 8 på tisda utan kl 9, sovmorrn e alltid nice. Slutade sen 11:10, hade sen en jävla tur me både bussen å t-banan så jag kom hem ganska snabbt. Har förresten klarat mig utan Becca idag, hon hade ledigt  för hon skulle till tandläkaren. Stackaren.

Nää nu måste jag verkligen ta mig i kragen å plugga engekska å även sammanfatta svenskan. Har träning kl 16:30 i sköndal, får första gång på länge som jag skjus både dit å hem. Tack pappa!

Nu ska jag plugga.....

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0