Fullt ös medvetslös

Ja, så kan man förklara de senaste dagarna. Jag har haft en storröjning i mitt rum, även fast det inte e så stort så va det en del grejer att rensa bort. Jag va tvungen att göra det för idag kom nåra å besiktigade ventelationen. Om nån inte vet så e mitt rum ett föråd men vi gjorde om det. Men iallfall skoldagen började 8 me 2 timmar matte b...sådär lagom kul..hehe. Sen va det 2 timmar engelska, fyy faan säger jag bara. Sista lektionen va idrott som nu i ettan blivit mitt favo ämne. Men det blir roligare om man e frisk, förra veckan på VTFF så var jag ju försyld. Typ snuvig å lite hostig.

Under den veckan så blev det bättre, men ja va tvungen att skippa båda träningarna. Så i måndags så tyckte jag att jag va frisk nog att träna. Jag va me träningen, det gick bra. Fick beröm av tränarna. Men under träningen så rann det i näsan hela tiden, min astma blir värre eftersom jag e lite försyld. Så nu e det sämre. Nu e jag snurvlig, småhostig å slemmig i halsen. Kommer därför att skippa träningen i eftermidda för att inte riskera att bli sämre.

Nää...ska nog stänga av datan nu innan mitt huve exploderar. Mina j-la glasögon verkar inte ha blivit klara. Så jag kommer faan få skit ont under ToF imorrnbitti när vi ska va i datasalen i 2h.

Vill avlsuta med att säga: Grattis till min förra mentor Jenny som gift sig me sin Alex!
Läste det e söderort.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0