Glasögonen

Idag va det min kortaste dag i plugge. Det började me 2 h ToF(Teknik o företagande) för första gång, i kursen så kommer det även va några elever från 3:an. Sen så slutade flera i klassen men inte jag för ja hade spanska. På spanskan så jobbade vi i boken å så. Under lektionen så vibrerade det i fickan å jag kollade vem som hade messat. Då stod det specsavers, i messet stod det att mina glasögon va klara. Så efter lektionen så ringde jag hem till min försylda pappa som snällt nog åkte till skolan å hämtade mig å åkte ner till Sickla för å hämta dem. Vi köpte sedan lunch å fika hem. Mums.

Tack pappa! Du e världens bästa!

Det e fett ovant me glasögon men jag börjar vänja mig. Dessutom så e det rätt så skönt för jag slipper den j-la huvudvärken. Men det kommer va fett pinsamt imorrn att sätta på sig dem i klassrummet:P

Jo jag glömde säga en sak igår. Den första grejen e att den nya kille Nicklas i klassen han e fett schyst å rolig, det tycker både jag å Becca. Sen så fick jag reda på i tisdags att Stefan som gick i vår klass har bytt skola för att skolan ska flytta till hösten:S

Nää..nu ska jag börja med middagen till familjen.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0