Inbrott ev. dödsfall

Idag så hade jag sovmorgon till nio, va nice. Gjorde sällskap me Becca, hon sa att Elin hade sagt att det hade varit inbrott på skolan. Att de hade tagit alla pengar från "Rommékassan" och kassan på Caféet. Klart man blev lite chockad men jag trodde att det måste varit nån på skolan som visste om "Rommékassan" som gjorde inbrottet. S

Påvägen hem sen på eftermiddagen så hörde vi en tjej på bussen som pratade om inbrottet me nån i sin mobil. Då sa hon att det va några killar på skolan som hade gjort det och att dem i panik hade hoppat ned vi sjövillan, det e typ som ett stup där. Hon sa dessutom att en av killarna som hoppade ner dog, om dödsfallet stämmer vet jag inte. Men när vi gick från skolan så stod det några poliser och kollade ned där, dessutom så va dem utanför sjövillan vid vattnet typ. Det var även inga lektioner i sjövillan och hissen var avstängd så det va iallafall avspärrat. När Becca å jag hörde det vi blev värsta chockade, det va svårt å fatta. Att skolan inte hade stängt om någon hade dött. Nu e det bara vänta å se om det stämmer å se om det kommer i någon av morrondagens tidingar el på tv.

Nää..usch. Nu ska jag plugga lite engelska och ´matte. Kommer kanske få vara själv imorrn, Becca skulle kanske skolka får se om hon tänker vara duktiga å komma hehe.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0