Inte nu igen:(

Jaja. Allt som gick så bra igår på träningen slutade dåligt. Jag va med på hela träningen igår utan å gå av pga min astma. Jag fick beröm av ena tränaren när jag berättade om astakontrollen jag ska på i februari. Sen skulle vi avsluta med matcher, det blev 4 lag eftersom vi tränar me 94:orna på onsdagar. Ett par minuter in i matchen så fajtas jag å en 94:a om bollen. Det slutar med jag jag på nåt sätt fastnar å snubbar på hennes klubba. Det va då det hände, hon bad om ursäkt, jag sa att det va okej. Men efter en stund kände jag att det inte va det. Jag vrickade höger foten typiskt, det e ALLTID jag som skadar mig. Fråga bara mina polare. Men men...

Idag gick jag till skolan med linad fot, å kämpade på. Dagen började 8 med sam, fick tillbaka förra provet om statsskiktet i sverige. Jag fick G-, det va inte så bra men bättre än IG i allafall. Men jag har nog sänkt mig i sam, har ju fått G+, VG, VG- å nu G-. Jaja, bättre lycka på nästa prov. Sen så hade vi över 2 h håltimme, engelskan gör man hemma sen så har jag ingen spanska pga läraren slutat. Så jag å becca va båda hungriga så vi bestämde oss för å dra till slussen å käka på donken. Vi var inte ensamma i klassen me att göra det i klassen, även Robin, Dennis, Oscar F å Jesper. Men fattar inte hur de orkde käka där me, de hade käkat i plugge oxå. Jaja killar:P Sen va det tillbaka till plugge för å ha idrott. Först 45 min rast, det va ändå rätt chill. På idrotten va det klassen val å som jag kunde förutspå så blev det fotboll. Å ja, jag va me. Idrott e ju mitt favorit ämne. Jag sa till läraren att ja skulle ta det lugnt. Men tror ni jag gjorde det eller. Nej, jag kämpade på. Tänkte inte på smärtan just då, förutom när jag fick en hård boll på foten. Lagen va:

Lag 1: Becca, Marcus, Dennis, Oskar B, Stefan, Shane & Oscar F.
Lag 2: Jag, Linnéa, Robin, Jesper, Joel & Felix.

Det gick inte så bra..hehe. Vi låg under me några mål. Sen på slutet va det sista målet vinner. Vi va väldigt nära men de hade tur å vann hehe. På vägen hem vid skärmarbrink så stötte jag i hop med en gammal klasspolare Carro E (6 års-5:an). Det va bra med henne å hon gick på Jensen. Hann tyvärr inte fråga vilken linje.

Nu ska jag plugga lite engelska å vila foten. Smärtan e nu olidlig, kommer typ inte kunna gå på den imorrn. Smart CarroXD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0