Jaja....

Så va det då onsdag igen, trevligt. Idag så kom nyheten om vad som hade hänt på nyheterna på tv, tidingar, radio å nätet. Det kändes lite konstigt att gå till skolan efter det som hade hänt det va lite obehagligt. Om nån vill läsa så lägger jag in en länk.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1637068.ab

Iallafall skoldagen började me 2h matte, det gick jätte bra precis som förra veckan. Sen va det kemi, den gick väl inte lika bra. Hade lite svårt att förstå men efter ett tag så gick det iallafall lite bättre. Eftersom det e udda vecka så hade jag samhälle. Det som e lite lustigt e att vi förra veckan började läsa om brott å sånt och så veckan efter så sker det på skolan. Lite knäppt/lustigt jag vet. Gick idag 8-12, det va ganska nice. Förutom att Becca precis som
förra onsdagen inte va där, men idag va hon tydligen sjuk. Men men, får visserligen vara utan hemma imorrn me e fortfarande sjuk då:S men kommer troligen på fredag.

Har suttit å sitter fortfarande å skriver på den j-la engelska uppgiften som ska vara klar imorrn. Jag har dessutom träning 16:30-18:00 idag, måste plugga även när jag kommer hem. Då brukar jag vara helt slut. Skulle jag mot förmodan inte blir klar med allt så kan jag säga till läraren att jag glömde det hemma. Så kan jag skriva det sista efter skolan och mejla in istället.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0