Kortaste dagen:P

Japp, kom hem för drygt 5 minuter sen. Hade nämnligen bara en lektion i dag pga engelskan kan man jobba me hemma å spanskan va inställd. Gick 8-9:40, fick gå 10 minuter tidigare från datan. Det va förresten min sista data lektion, nice. Sen va det en kall väntan på bussen. Ska nog passa på å plugga när jag ändå slutar så tidigt.

Igår så hade jag ju världens kramp i magen, efter lunch så gick den över, det va skönt. Så jag kunde gå på bio me kussen Bella(19år) , jag bjöd henne. En gammal julklapp lite sent. Vi möttes vid Gullmars vid halv sex och tog t-banan till medis. Hon hade köpt en chai latte på esspresso house i gullmars. Fick smaka å det va faktiskt väldigt gott. JAg gillar i vanliga fall inget kaffe men detta smakade inte kaffe. Ska verkligen köpa det själv nån dag. När vi va på väg till bion så missade vi att gå av i medis. Bella ba: va det inte där vi skulle av, Jag ba: Joo. Så skrattade vi. Jaja vi kom inte sent. Det va ganska mycke folk både på biografen å salongen. Vi såg Förtrollad, den va jätte bra. Det e en nästan typisk tjejfilm, den va väldigt rolig å lite romantisk. Me lite sånger imellan åt. Kan verkligen rekomendera den filmen. Skulle nog kunna tänka mig å se den igen....

Nu ska jag sammanfatta info till våran diskussion på svenskan imorgon om mot biltullar.
Jag å Becca vs. Micke å Alex(skolkbarn..hehe:P)
 
Håll tummarna för oss:D
 
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0