Lördag men snart plugg igen

Nu hr jag som vanligt å har det gått några dagar sen jag skrev ska försöka sammanfatta det kort. I torsdags så va jag ju på Disney On Ice i Globen med farmor, brorsan å kussen Erica. Det var väl helt okej, men det var mycke bättre förr. Vi satt ju på sektion A10, parkett, rad 1, plats 46-49- Jag hade värsta jobbiga ungen brevid mig, hon satt å viftade på benen så hela jävla raden kände det. Jag å Erica kollade surt på henne men hon fattade inte. Hennes mamma skällde på henne hela tiden. Förutom den där jävla ungen så var platserna väldigt bra, sitter gärna där nästa år igen.

Igår så åkte jag med familjen ner till Sickla Centrum för å shoppa lite. Jag gick me mamma å killarna gick för sig. Jag ville gå till mn favvo butik Gina, när vi var på väg dit så såg det ut som min förra mentor Jenny var där men jag va inte säker. När vi gick in så va jag helt säker att det va hon. Hon såg oss å hon liksom jag blev lika glada å ses. Vi kramade om varandra å hade en kort pratstund innan å skulle leta upp in mamma hehe. Men efter det så va mitt humör ¨på topp, jag va värsta glad. På Gina så köpte jag en snygg tunika me t-shirt(satt ihop), 2 t-shirts, den ena var gul med en sådär kub å så stod det "figure me out" och den andra va svart me texten Think Green. Sen så handla jag även Idol 2007 på dvd på Åhléns. Efter det så gick familjen till en Itailesk resturang vid bion, det va en nice dag.

Vill bara tillägga att Jenny Holm e världens bästa mentor å lärare.

Senare på eftermiddan/kvällen så hade brorsan träning så jag va ensam hemma. Jag kollade då på hockey,
J20 VM, det va semifinal mot Ryssland. Sverige har vunnit varenda match i tunering. Det va en spännade match där Sverige hade större delen av spelet, men ryssarna gjorde 1:a målet, men sen i 3:e perioden gjorde Sverige mål. Efter tre perioder så va det oavgjort så det blev förlängning, det lag som gjorde nästa mål skulle vinna. Efter kanske 4-5 min så gjorde Sverige, Backlund mål. Så ikväll så ska ja nog se finalen mot kanda å hoppas på ett svenskt guld.

Jaja. Borde egentligen plugga lite engelska nu men pallar inte. Hatar uppgiften som vi fått har lust att skita i den. Appropå det så börjar skolan på mån, det e sådär. Men det ska bli kul å träffa klassen å alla kompisar, men inte allt skolarbete. Brorsan han börjar på torda den lyckosten..hehe. På månda e även första träningen för i år, me mina nya skor å klubba så det ska nog gå bra.

Nån kort sammanfattning blev det inte direkt, ni får ursäkta. Har suttit här sammtigt å kollat på Gyllene Tider- Parkliv på vhs, den e ganska gammal så dem e väldigt unga å vissa e då söta men inte idag.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0