Mycke sömn...lite göra!

Japp, så va det då söndag å så brukar helgen vara slut men inte för mig. Har VTFF nästa vecka å har inge omprov så jag e ledig i princip hela veckan. Nice. Idag så har jag inte gjort så mycke vaknade vid 12:15, satte mig framför datan en snabbis. Sen en timme senare käkade jag lunch, tacos...mums. Kollade på en film på tv1000. Mycke tv tittande har det blivit idag. Har precis käkat middag, sent jag vet. Var ån tittade på när mitt lag spelade match hemma. Kunde inte va me e försyld(igen). Vi skulle ha mötte Haninge men av nån anledning så kom dem inte vet inte varför. Så laget fick spela mot våra å andras tränare. Gick tyärr inte så bra, men va fan. Bra kämpat tjejer!!

Ska snart slå på tv:n å kolla lite. E ganska pigg fortfarande men jag ska upp vid kvart i sju imorrn, ska nämnligen följa me mamma till hennes jobb.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0