Ny skolvecka, efter en ledighet.

Japp, sitter här nu iklädd tränningskläder. Ska kvart över iväg till träningen i Gubbängen kl. 18:30. Idag så va det skoldag me det nya schemat. Började me matte b som nio i klassen har me naturelever, vi e totalt 27 elever. Har en annan lärare hoppas det går bättre. Sen så va det  50 min samhälle, det visade sig att det e en ny kille, niclas som har börjat i våran klass. Sen så va det engelska, helt okej lektion man pratade om George Bush å sen intervjuade varandra. Becca va väldigt flummig å verkade inte kunna mycke..hehe. Men man fick ett gott skratt:D
Därefter hade jag håltimme, satt å snackade me Amanda, vid 12 va det spanska me en ny lärare som heter Christina. Det e tydligen så att spanska steg 3 slagits ihop me spanska steg 4. Eftersom det va ny lärare så va man tvungen att ha namnskyltar. Jag hade kvar min sen i början av kurs starten förra året. Men retstickan Andrés som alltid håller på å reta Amanda. Bestämde sig för å reta mig genom att ta min namnskylt å vägrade ge tillbaka den. Så jag fick stå som en idiot å försöka få tag på den. Tillslut gav han sig.

Sen va det slut på skola å dags å vänta på bussen. Jag kan bara säga Andrès å hans fotboll. Fyy va jag å Amanda garvade. Lite taskigt kanske.

När jag hem så fortsatte jag storstädningen av mitt rum, eftersom på onsdag kommer några å ska testa vetelationen. Eftersom mitt rum förr va ett förråd så sitter ventelationen här.

Nää nu måste jag gå på toa å sedan dra vidare till träningen. När jag kommer hem så får jag se om jag orkar göra klart svenska uppgiften.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0