R.I.P. Heath Leadger

Japp, det va i natt vid halv ett som jag bara skulle kika på nätet innan jag skulle sova. Jag går då in på aftonbladet.se och ser då att det står "Extra: Heath Leadger...."Jag tänkte nej hoppas inte, Jag bläddrade ned sidan å det jag befarade stämde. Det stod att han hade hittats död i sin lägenhet. Jag sa bara nej, nej, nej. Många kanske inte vet man jag e ganska känslig när det gäller sorgliga saker. Det låter säkert hur knäppt som helst men jag började gråta, satt typ å grät i 5 min medan jag läste. Fyy va hemsk.

Så idag bestämde jag mig för att se på Brokeback Mountin, det va andra gången som jag såg den. Även fast jag har den hemma så e den ganska jobbig å se. Jag gråter alltid i filmen kanske extra denna gång pga vad som har hänt. Den e väldigt bra om någon inte sett den rekomenderar jag att man gör det.

Idag så lyxade jag till lunchen, åt mammas potatisgratäng från helgen me kassler, vitlössmör å så unade jag mig lite läsk..hehe.

Ska nog försöka plugga lite matte å svenska, får se hur länge mitt huve pallar. Pga att jag e långsynt å mina glasögon e ju inte klara än. Jag hoppas på att det går bra. Har träning i eftermidda men e fortfarande försyld så jag vilar å tränar på månda istället.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0