Skolan ska flytta:S

Ja, skoldagen var väl som vanligt. Hade teori om näringslära på idrotten tråkigt, hade nästsista digitalbild idag. Jag å Becca drog lite tidigare, men läraren han såg inte. Men det va under matte som rektorn å biträdande rektorn kom in för å berätta en sak. Det e så att det e ett förtag som tänkte bygga lägenheter i byggnaden(fattar inte hur) men bygget skulle ha börjats 2010. Då skulle vi ha tagit stundenten å sluppit byta ställe. Men vi vill företaget börja bygga tidigare så skolan måste flytta från lokalerna inna 1/10 i år. Vi kommer då att flyttas till en byggnad på Odenplan, den är tydligen större än det vi har nu. Vi komer t.ex att ha en matsal, det har vi ju ej nu. Vi kommer att gå åt andra hållet gemfört med de som går Odenplan. Men jag har ingen lust å "flytta", skolan e ju nice där den e nu. Fin utsikt å bättre me en busstur än en längre t-bane tur. Men man måste hitta fördelarna, det ligger ju ganska bra till. Det finns ju massa resturanger å caféer å sånt. Faan varken jag el Becca kommer typ å hitta. Det blir som att börja ettan igen fast man känner klassen.

På bussen så diskuterade jag å Becca vad faan skolan ska heta nu?? Den kan ju inte heta Cybergymnasiet Kvarnholmen å inte Odenplan för det e ett annat ställe. Det får man väl fundera på ett tag el så pressar man rektorn lite å frågar hur de har tänkt sig.

Jaja, nu e det en efterlängtad helg. Tyvärr så måste jag nog plugga lite i helgen, tänkte skippa det idag. Men på söndag ska jag på bio me kussen Bella, ska bli kul. Har längtat, vi träffas så sällan.

Trevlig helg!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0